AGENCIJA
VIJESTI
STANDARDI
POBOLJŠANJE KVALITETA
REGISTRI I LISTE
Planirani nastavak edukacije za koordinatore kvaliteta, u sklopu ovogodišnjeg turnusa obuke, održan je danas 23.07. 2020, u prostorijama hotela „Hollywood“ na Ilidži pod vodstvom g.-đe Melke Mercvajler prof. (AKAZ) a sa predavačicom dr. sc. Aminom Godinjak spec.int.med.
Nakon uvodnog predavanja na temu: „Od čega se sastoji dobar odnos između zdravstvenog radnika i pacijenta?“, koje je izazvalo veliko zanimanje polaznika, Dr. Godinjak je govorila o specifičnostima odnosa ljekar - pacijent, burn out sindromu, tri osnovna modela odnosa zdravstveni radnik-pacijent, osnovnim kategorijama pacijenata, kontaktu i granici kontakta te različitim aspektima tretiranja ovih pojmova.
U drugom dijelu edukacije, obrađeni su sadržaji: „Nauka i vještina komunikacije sa pacijentom“, i „Greške i neželjeni događaji“.
Istaknuto je da se, tokom posljednjih 10 godina, obim pritužbi pacijenata više nego udvostručio te da su problemi vezani za komunikaciju drugi po redu uzrok žalbi u javnim i privatnim bolnicama.
Također, bilo je govora o najvažnijim barijerama u komunikaciji, s posebnim osvrtom na teškoće u prihvatanju loše prognoze.
Današnje predavanja je aktualizirano razmatrenjem situacije Covid19/Corona i povezano sa i inače otežanim razumijevanjem, i drugim ograničenjima i komplikacijama u komunikaciji za vrijeme pandemičnih i sličnih kriznih pojava.
Zaključeno je da ljekari često osjete i prepoznaju barijere u komunikaciji sa pacijentom kao što su: strah od uništenja nade, otežano prognoziranje, manjak vremena, nedostatak povjerenja i sl.
Na kraju, završno razmatranja se ticalo podrške i samopodrške za zdravstvene djelatnike, kao osnovnih oblika i tehnika prevencije i zaštite zdravstvenih radnika od posljedica ove problematike, a što je bilo povod otvorene rasprave današnje izvrsne predavačice Dr. Amine Godinjak i aktivne i kompetentne publike.